Tämä sivusto tallentaa evästeitä laitteellesi.
Lisätietoja käyttämistämme evästeistä on evästekäytännössämme Tietosuojakäytäntö.
Taattu alhaisin hinta
Työskentelemme joka päivä tuodaksemme sinulle laadukkaita markkinointituotteita, myös toteuttamalla uusia tuotteita ja malleja verkkosivuillamme.

Pyrimme varmistamaan täydellisen tyytyväisyytemme tuotteidemme laadun lisäksi myös esittämällä sinulle alhaisimmat tuotteiden hinnat markkinoilla. Olemme pystyneet takaamaan alimman hinnan poistamalla tavanomaisten tulostimien käyttämät tarpeettomat prosessit, optimoimalla toimitusketjua ja tuotantoa.

Jos esität meille virallisen hintatarjouksen, jossa on alhaisempi hinta samoista tuotetiedoista, vastaamme hintaan.
100%: n tyytyväisyystakuu
Jos tuote ei vastaa sitä, mitä lupaamme, tulostaa tai palauttaa rahasi. Asiakkaan on palautettava tuote.

Varmistamme, että saat tuotteen, jonka katsot meidän alustallamme. Otamme asiakastyytyväisyyden hyvin vakavasti.

Kuitenkin on olemassa tiettyjä tilanteita, jotka eivät ole meidän ulottuvillamme, ja siksi ne eivät kuulu tämän takuun piiriin. Huomaa, että emme voi olla vastuussa:
  • asiakkaan tekemistä kirjoitusvirheistä, välimerkistä tai kielioppivirheistä [ellei valita oikeinkirjoituksen tarkistusasetusta];
  • Ladattujen kuvien huono laatu tai alhainen resoluutio [ellei valita ammatillisen arvostelun vaihtoehtoa];
  • Asiakkaan tekemät suunnitteluvirheet tuotteen luomisprosessin aikana [ellei valita ammatillisen arvostelun vaihtoehtoa];
  • Väärä vaihtoehtojen valinta, kuten: viimeistely, tuotteen määrä tai tyyppi.
  • Lopputuotteen värien ja esikatselussa näkyvien värien tai muiden tulostimien väliin.
MITEN TILAAMINEN?
Tilauksen tekeminen BIZAY on yksinkertainen ja nopea! Valitse haluamasi tuote täältä ja valitse sitten kaikki tekniset tiedot ulottuvuudesta viimeistelyyn.

Sitten sinulla on 3 tapaa luoda tuotteita:
  • Upload: Jos sinulla on jo tiedosto, jonka haluat tulostaa valmiina tulostettavaan muotoon, lataa tiedosto, esikatsele tuotetta ja suorita tilauksen loppuun. Lisätietoja on tulostusoppaassa olevalla lähetyksen aiheella.
  • Malline: Jos haluat korkealaatuisen tuotteen, tämä on oikea ratkaisu. Valitse vain yksi malleistamme, täytä tiedot ja lisää haluamasi kuvat. Katso, miten se toimii aiheessa Templates.
MITEN VOI PERUUTTAA TAI MUUTTAA OMA Tilaukseni?
Jos olet jo vahvistanut tilauksesi, et voi peruuttaa tai muuttaa tilausta. Jotta tilaus toimitettaisiin hyvin lyhyessä ajassa, tilaukset käsitellään välittömästi, estäen muutokset tai peruutukset. Siksi varmista, että esikatselu on juuri sellainen kuin haluat vastaanottaa tuotteen.
MITÄ MINIMUMMÄÄRÄ VOI TILAA?
Jokaisella tuotteella on määritelty joukko mahdollisia tilausmääriä. Näet vähimmäismäärän kullakin tuotesivulla.
TOIMITUKSEN LUOMITTAMISEN JÄLKEEN ON VIRHEET, MITEN VOITTAA SINUN?
Useimmat syntyvät virheet voidaan ratkaista yksinkertaisesti ja nopeasti. Suosittelemme, että luemme tulostusoppaamme kaikkien ongelmien ratkaisemiseksi. Jos et pysty ratkaisemaan ongelmaa, ota yhteyttä.
MIKSI VOI TAKUA, ETTÄ VÄRIT, JOIDEN NÄYTÄ MINUN NÄYTTÄVÄN NÄYTTELYÄ VOIDAAN TAVOITTAA TUOTEEN?

Nykyisessä muotoilussa ei ole mahdollista varmistaa täydellistä samankaltaisuutta eri laitteiden värien välillä. Tähän on useita tekijöitä.

Ensinnäkin näytön värijärjestelmä on RGB ja todennäköisesti tulostimesi on. Meidän vaikutelmamme on tehty nelivärisenä (CMYK), joka luo tuotteen, jonka väri on korkeampi ja tuotantokustannukset ovat alhaisemmat. Tämän vuoksi on hyvin vaikeaa varmistaa, että yhdellä järjestelmällä näkyvä väri on sama väri kuin toisessa järjestelmässä. On myös värejä, joita ei voida toistaa järjestelmien välillä.

Toiseksi, näytössäsi näkyvä väri on erilainen, jos tarkastelet sitä toisen merkin näytöllä ja joissakin tapauksissa jopa saman tuotemerkin näytöissä. Tästä syystä on mahdotonta tietää, mitä värejä näytössä näytät.

Joten mitä me teemme, on luoda mahdollisimman luotettava järjestelmä, joka tulostaa suurella samankaltaisuudella. Emme kuitenkaan voi varmistaa, että värit ovat samat.

MITEN VOIN MAKSAA?
Maksut voidaan suorittaa seuraavasti:

  • Luottokortti
MITEN VOITTAA MYYNNÄN LASKEN?
Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse maksun suorittamisen jälkeen. Jos haluat palauttaa laskun tulevaisuudessa, voit saada kopion tilisi Tilaushistoria-valikosta.
Onko MINUN MAKSAMINEN TURVALLINEN?
Takaamme, että maksu on 100% turvallinen. Tätä varten käytämme sertifioituja maksujärjestelmiä ja SSL-sertifikaattia tietojen salausta varten.
SEPA DIRECT DEBITS
WHAT IS IT?

SEPA (Single Euro Payments Area) on hankkeen nimi, jonka tarkoituksena on helpottaa maksuja euroalueella.

GENERAL CONDITIONS

SEPA-suoraveloituksilla annat IBAN-koodin ja vahvistat maksun valtuuttamalla meidät lähettämään pankille ohjeet tilisi veloittamiseksi ja pankki veloittaa tilisi näiden ohjeiden mukaisesti. Sinulla on oikeus saada pankiltasi palautusta pankin kanssa tehdyn sopimuksen ehtojen mukaisesti. Palautusta on haettava 8 viikon kuluessa siitä päivästä, jolloin tilisi veloitettiin.
Varat poistetaan tililtäsi yhden tai kahden päivän kuluttua tapahtuman lähettämisestä.

ACCESS SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Voit käyttää SEPA-suoraveloitusvaltuutasi kunkin tililläsi olevan tilauksen tiedot-sivulla.

CANCELLING SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Voit peruuttaa SEPA-suoraveloitusvaltuutuksen milloin tahansa. Voit tehdä tämän avaamalla tilaustietosi (saatavilla tililläsi) ja valitsemalla toisen maksutavan. Vaihtoehtoisesti voit myös peruuttaa tilauksesi ja suoraveloitusvaltuutus peruutetaan.
TOIMITUS

TOIMITUSKULUT TARJOAMINEN KAMPAININ
Toimituskulut, jotka tarjoavat kampanjan, koostuvat toimituskustannusten palauttamisesta asiakkaan tilille osoitteessa BIZAY, kun tilauksen maksu on vahvistettu.
Arvo on käytettävissä uusissa tilauksissa 89 päivän ajan. Jos haluat käyttää käytettävissä olevaa saldoa, valitse vain tekemällä se ostoskorin vaiheessa 3 ennen ostoksen suorittamista.
Tämä kampanja aktivoidaan ensimmäisellä ostolla ja ostolla 90 päivän kuluttua luoton myöntämisestä.
Kampanja on voimassa kaikissa toimitusvaihtoehdoissa, mutta asiakkaan tilille palautettu määrä on aina taloudellisesti edullisimman toimituksen arvo.
Saat lisätietoja kohdasta Käyttöehdot.
MITÄ TÄYTYY OIKEEN, JOTKA TILAUS ON VAHVISTA?
BIZAY pyrkii varmistamaan 100% tyytyväisyyden. Tällöin tuotteen vahingoittumisen tai vian sattuessa BIZAY saa sen takaisin, jos tuote ei ole esikatselussa määritelty ja virhe ei ole hälytysarkissa. Sitten lähetämme toisen tuotantotilauksen, jotta toinen tuote voidaan tulostaa ilman lisäkustannuksia. Jos näin tapahtuu, ota yhteyttä BIZAY tiimiin yhteystietolomakkeella.

BIZAY takaa, että asiakkaan esikatselu ja hyväksyntä on, mitä toimitetaan. Virheet, jotka näkyivät luodussa esikatselussa, kuten tekstin reunojen tai tekstin muotoilun ulkopuolella, ovat asiakkaan vastuulla, eikä niitä voida arvostaa BIZAY. Lisätietoja saat hälytysoppaasta.
MITEN AIKANA ON KYSYMYKSET PALAUTTAA?
Jos tuote ei ole esikatselussa, asiakkaalla on neljätoista (14) päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen, jotta se voi lähettää meille tuotteen saamistaan ​​ehdoista ja klikkaa tästä, jos haluat pyytää korvausta tai palautusta. palautuslomakkeessa. Sinun pitäisi liittää tuotteen kuva. Korvaus tai palautus tehdään heti, kun saamme yhteyden.
KUINKA REKISTERÖITYÄ?
Rekisteröitymällä sivustollamme - takaamme, ettet kadu sitä - sinun pitäisi mennä "Login" -sivulle ja valita "Rekisteröidy".
UNOHDIN SALASANANI. MITEN VOITTAA KOSKEVA MUKAAN?
Valitse "Kirjaudu" -sivulla "Palauta salasana" ja kirjoita sähköpostiosoitteesi, johon olet rekisteröitynyt. Sinulle lähetetään linkki salasanan nollaamiseksi.
MITEN VOI POISTA MINUN TILAAN?
Suosittelemme, että et poista tiliäsi kokeilemalla ensin tuotteitamme, nimittäin ilmaisia käyntikortteja. Jos haluat kuitenkin poistaa tilisi, lähetä meille sähköpostia sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
MITEN VOI TALKISTA BIZAY?
Jos haluat ottaa yhteyttä meihin, käytä asiakastukea .